jag är hemma

Jag har ju som sagt en ny telefon. Fy satan vad skoj!!!! Stella var först lite orolig när jag köpte den för hon trodde att jag skulle bli en nörd….. Det visade sig att vi båda kunde ha mycket skoj med den!

Annars……… har jag varit i skolan idag. Efter skolan åkte jag och Rajraj till makro och shoppade galet. Ville fylla bakluckan i bilen:))) Inte tog vi nån påse heller eftersom vi har bil!

Tråkigt nog kunde vi inte köra bilen ända fram till huset när vi kom hem så det blev ett jäkla bärande.

Men vi har haft mysmiddag och ätit biff stroganoff (igen) med tända ljus!!

mysmiddag

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

