vinden har vänt

Har tjurat färdigt nu och är på bra humör igen:)))) Fick äntligen min morgonprommis och svettades ut lite dålig energi, kom hem och lagade egen musli som jag åt till frukost. Sen gled jag runt lite i min bil i regnet och såg ner på alla blöta stackare som åkte moppe.

Har skypeat med både Stella och Lisa och kommit fram till att mitt första barn ska bli en son och att det blir Stella som får käka upp sin moderkaka efter sitt andra barn. (Vi ska jämföra med när hon fick Leo om hon får mer energi av lilla kakan som efterrätt.)

Nu är jag på jobbet, kollar på vego-kineserna som äntligen börjat härja igen!! Åh. Vill så gärna se lite blod och svärd och avgasrör etc som stuckits igenom kinderna på de besatta. *exited as hell*

image

image

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

