kan. inte. andas.

Gahhh jag hatar att varenda år vid den här tiden så drabbas jag av zuperviruset som vill döda mig. Långsamt. Genom att sakta men säkert täppa igen min strupe tills jag får mindre och mindre syre och till slut dör i våldsamma plågor. Ri sliter av tussar med hår, faller på knä och skriker upp i himlen ”why god, WHY?!!!?!?!??”

Nej men det är jobbigt att inte kunna andas. Blir så trött och får huvudvärk av syrebrist….. Dricker kopiösa mängder ingefärste med honung…. Känner mig som en töntig svenne som åker runt med min lilla termos i handen.

image

Men det är smällar man får ta. Tur att det är kallt ute eftersom jag måste dricka varmt.

Btw. När jag åkte till skolan i morse så körde jag i 40km/h pga OTROLIGT ÖSREGN. Dock var nästan ingen annan lika smart som jag med att anpassa hastigheten och när jag gled in i en kurva…. vad såg jag?
En jäkla minivan som låg på sidan halvt inne i ett hus.

Alltså inte de med husets fel men jag förstår inte hur man kan bygga hus så nära en mycket trafikerad väg. Tänk att ligga hemma i sängen på morgonen så helt plötsligt kommer en minivan in genom väggen.
Detta hände även en kompis familj igår kväll. De fick huset förstört av att nån jäkel som inte kan köra bil ändå gör det.

Så därför övningskör jag med Ri för att lära honom att bli lika duktig som jag:)))) Han börjar dock bli trotsig bakom ratten. Gillas icke.

image

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till kan. inte. andas.

  1. De där låter inte bra, bäst att du kommer hem igen;) saknar dig!

Kommentera

