snälla hjälp mig välja nurå!!

Mycket selfies nu.

Men jag har ju inte haft nån frontcam på min telefon innan!!!! Dessutom har jag inte vart utanför dörren idag så har inte kunnat fota mycket annat än mig och katten.

image

Så här har ni mig i min mest avslappnade pose evarr. Ena ögonbrynet åkte tillomed upp. Wow. Slår på stort.
Sitter och velar om jag ska ha läppstift eller eyeliner ikväll. Hjälp mig. Vad är snyggast?

image

Ps. Snälla svara fort det är redan kväller på den här sidan av jordklotet!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till snälla hjälp mig välja nurå!!

  1. Lisen skriver:

    BÅDA! Ba kör ba! och blå ögonskugga! och pierca dig innan du går ut. fort som fna!

  2. Ekachai skriver:

    Tjena! Råkade hitta hit. Såg att du bor i Thailand. Jag har lite planer att göra samma sak inom en snar framtid.
    Jag själv är ursprungligen från Thailand men har nästan hela mitt liv bott i Sverige. Mina planer är att en dag flytta tillbaka. Nu titta jag efter altenativ efter min examen i juni. Så ska spara den här bloggen för inspirationer 🙂 Sen undrar Jag om det skulle kunna gå bra om jag kunde kontakta dig antingen via mail eller facebook om lite frågor angående vad du gör i Thailand? Detta för att få inspiration och eventuell lite historia och kanske tips…Vore jättesnäll! Mvh Ekachai

Kommentera

