nu åker jag till trang

För nu är det en muslimsk högtid som ska firas. Vet vad den heter och vet hur man skriver det på thai. Dock inte på svenska och fattar inte hur jag skulle skriva den på svenska:)

Igår led jag av bakfyllan från helvetet och försökte bota den med en grej jag läst på aftonbladet.

bakisDricka sprite! Ska tydligen vara bästa drycken men jag vetefasen…….. Mår nämligen illa fortfarande:))))) Får väl be om nåd i moskén eller nåt.

Tjipp o hej.
Hörs på onsdag eller torsdag när jag är tillbaka.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till nu åker jag till trang

Kommentera

