en liten lista

Vilken dag är det idag?
Fredag. Vilket verkar ha blivit min (tyvärr enda) officiella ut och gå-dag.
20131018_090017Är därför lagom söt och go just nu………. Lite småsvettig här och där också.

Vad ska du göra ikväll?

Ut och fira att Elayla fyller år på söndag! Har dock inte lyckats tänka klart vad jag ska ge henne i födelsedagspresent. Ska googla ”vad ger man den som har allt”.

Vem saknar du?
Min mjuka lurviga vän som jag försökt locka hit från den ö hon bor på. Utan resultat.

Om du fick äta en sak för resten av ditt liv vad skulle det vara?
Just nu känns det som att det skulle bli yam met mamoang. Alltså thaisallad med citrongräs och cashewnötter. Knarkar det. Jämt. Opsi. Mår illa+har en craving….. Måste googla! Undra vad det kommer stå.

Vad var det första du tänkte när du vaknade i morse?
BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖL måste upp fortare än blixten och ut och röra på fläsket:((

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Min telefon. Oväntat va? Har typ betalat med mitt kort två gånger sen jag skaffade det för över ett år sen:)) Cash is King!!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Ja, för att jag dansar harmoniskt. Brukar låta så när jag går ut och svänger de korta. Benen alltså. Om jag var en hund så skulle jag vara en tax.

Vad ska du ha på dig idag?
dagensoutfit

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till en liten lista

  1. Josefineeee skriver:

    Hahahah alltså du är ju fasen den mest underbaraste bloggaren jag stött på hittils. Där har du komplimangen för idag 😉
    Jag bor i Kathu i Phuket tills Februari, kanske drar till Krabi och leker nån gång efter jul, skulle vara grymt kul om man skulle träffa på dig :)) Fortsätt kötta på med skithärliga inlägg! (Får inspiration till att göra mina lite mer weird än serious höhöhöh)
    PS. din outfit e fett kattig, mjaow!

Kommentera

