va ereeee

I söndags morse när jag vaknade så var delar av mina fingertoppar mörka. Fick dödsångest eftersom jag kom att tänka på de två kanadensiska systrarna som dog på Phi Phi. Deras fingertoppar var blå när de hittades……

Jag har iaf inte dött ännu som tur är. Men färgen satt kvar i fem dagar.

image

Sen så var det borta i morse när jag vaknade.

VAD FASIKEN VAR DET FÖR NÅT?!

Om 20 minuter slutar jag. Då blir det krubb och alkohol….. måste ju prova om mina fingrar blir svarta igen;)))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

