elaylas ”födelsedag”

Den är ju egentligen imorgon men barn som Elayla (och jag) är så är det skola på måndag så det blir inte så skoj att gå ut imorgon.

Därför firade vi henne igår. Jag satte på mig fintröjan och målade lille läppen röd.

image

Obsa att jag har Stellas jacka på mig:)))

image

Vi käkade pizza på spaghetti house med några av hennes kompisar.

image

Sen fick hon lite presenter av mig. Fint inslagna va!

image

Vi gick till coconut bar och drack vin.

image

Kollade lite fireshow.

image

Sen hängde vi på boogie bar tills de stängde. Blev en hel del öl… ingen dans dock tråkigt nog.

Kom hem ganska sent/tidigt beroende på hur man ser det efter häng på och utanför centerpoint.
Vaknade efter fyra timmar och käkade frukost med Ri innan han tog bilen helt själv och åkte hem till Trang igen.

Så nu ska jag vara ensam i ett par dagar. Utan bil. Tur jag har världens keligaste kisse då.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

