hej

image

Finns inte mycket att säga. Har fnulat mycket den senaste tiden och inte kommit fram till ett skit.

Man skulle kunna säga att min raka lilla ofarliga stig helt plötsligt delat upp sig och nu måste jag välja åt vilket håll jag ska trippa vidare. Eller ska jag klampa? Gå tillbaka? Gro vingar och börja flyga? Sätta mig i korsningen och sippa på en cha yen och vara nöjd?

Otydligt.

Ville bara få det ur mig. Har kanske sugit på att höra av mig till nästan alla de senaste veckorna. Har haft huvudet fullt bara.

Men det löser sig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

