nu blir jag snögg

image

image

Har hängt på stranden idag och filosoferat med en cha manao och mina skolböcker.
Hade tänkt åka in till stan och köpa kattsand och lusmedel till jägarn i familjen….. men…. tar det på söndag.

Har däremot köpt en tvål som ska göra mig snygg, finnfri, ärrfri och förhoppningsvis lycklig!

image

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till nu blir jag snögg

  1. Leif Åkerberg skriver:

    Jag skrev nog fel, jag gillar allt du skriver. Pappa.
    Vi har nog nu sålt vårt hus ? oklart om pengar MEN vi flyttar då ev 15 februari nästa år till en 4:a nära Nacka Forum. Plats för er, JA.
    Pappa

Kommentera

