muhh

Menzzwerken from hell.

image

Har spytt i en väska. Ylat som en bäver. Fist som en oxe. O fällt en fager tår.

Var dessutom ute igår med Ri, Elayla och Jai. Somnade sent. Vaknade tidigt. Käkade frulle med Elayla och samåkte till skolan.

Tog inga bilder igår som vanligt:))
Istället får ni se bilder från förra söndagen. Elaylas födis. (Naughty me går ut varje söndag nu!!!)

image

På dagen rullade jag hela vägen till Elayla på svarta blixten. Moppen.

image

Käkade dansk tårta.

image

Sen fick jag följa med på familjemiddag på Carnivore. Är ju ingen kött-lover så tog denna underbart mastiga tacotallrik. Fortfarande mätt sen dess.

image

Sen kom de in med tårta till födelsedagsbarnet.

image

Som icke var god. Så vi tog med tårtan till Boogie bar och bytte den mot gratis sprit!!:)))

Nu avlider jag. Här på min stol. Flyter ut till en blöt fläck på golvet.

Herrå.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

