happy halloweeeeeeeeen……….ers.

webcam_imageInte lika happy som kvinnan bakom mig. Har glömt fintröjan i bilen. Tänkte byta innan jag klev ur men glömde och upptäckte först när jag gått hela vägen till jobbet att jag fortfarande hade myströjan på mig….

Aja.

Det är ju halloween idag så det är ok att vara ful:))))

Har målat tassarna orangea och några klor har fått små fladdermöss på sig. Blir dock ingen utgång idag….. Blir öl och snask och kanske en läskig film?

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till happy halloweeeeeeeeen……….ers.

  1. Linnea skriver:

    Vad jobbar du med i Thailand? 🙂

Kommentera

