har jag rätt eller har jag rätt?!

Det blev en liten utgång igår igen. Vi firade…… att Elayla skulle tillbaka hem idag. Typ.

Det blev ganska dräggigt. För alla.

image

Hängde på Coconut bar typ hela kvällen. Det är ju lite annat kött att kolla på där nu. Bättre än förr.

image

Men samma gamla fireshow. Hans son (eller nåt) är två år gammal och äger på fireshow. Så sjuukt cool unge. Showade för alla och dansade och hade sig. Ville filma men såg inget på filmen.
För han lekte ju faktiskt inte med eld. Förvånansvärt nog för att vara Thailand….

image

Efter frukosten…. brunchen.. med Elayla och Bang (obs inte min döda katt. rip) så låg jag i sängen hela dagen med min keliga kisse som har hela röven full med mask och skypade med Stellisen, kollade Solsidan och lärde mig att jag borde börja dricka mer alkohol!!

Så får se vad som sker ikväll. Kanske drar en liten sangsom i min ensamhet med en tallrik pasta… imorgon ska jag ju dricka vin!!
Har fått för mig att det kan vara viktigt att variera sig eftersom olika sorters alkohol innehåller olika nyttigheter:))))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

