farangmat får min kista att krångla

Käkade pasta med tonfisksås igår till middag…. fes gött hela natten. Kan också berott på den lilla tetran med varm&kall som jag hällde i mig när jag skypade med min bror:)))

Snackade om vad en enhet var. Eftersom kvinnor ska dricka två enheter alkohol per dag. Kom fram till att en enhet kan vara en vingård eller ett ölbryggeri eller vad man nu vill att det ska vara.

Sen gjorde jag tonfiskröra till lunch idag.

image

Har crejvat det i några dagar nu men inte haft mayo hemma. De har ju slutat sälja det på seven…. Åkte till minimarten och fick som vanligt med mig massa annat gott hem.

Annars då….

image

Jo jag har på mig mitt fina armband jag fått av Ri. Hans kompis hittade ett sköldpadds….fjäll? på stranden och gav det till honom när jag var i Sverige. Så han gjorde armband och ringar av det och gav till mig men jag har inte använt det förrän nu.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

