jobbiga saker i mitt liv just nu

image

Har mycket finnar. På ryggen. Bröstet. I ansiktet:(

Mitt hår har äntligen börjat anta den ljusbruna färg jag vill att det ska vara men så har jag fått råttisutväxt så jag måste tona igen?! Ska inte toning tvättas bort?!

Är hungrig och vill endast äta pizzan jag lagade till middag igår. Som tyvärr är i min och Ris mage. Och lite i avloppet.

Jag är sjukt trött men har av oklar anledning drabbats av otrolig kvälls- OCH morgonpigghet.

Är fisnödig men kan ej fisa pga chefen sitter fem meter bort och jag skulle ju ragga på honom ikväl….

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

