hippies bar last night

Förr i tiden var det ju nästan det enda stället jag hängde på. Först Hippies och när de stängde så drog alla vidare till Luna bar.

Men saker och ting ändras.

Fast nu är Mama&Papa England här på besök igen och då är det självklart Hippies vi går till.
image

Fireshow. Saknar dock alla gamla showare. Samma med bandet. Det ska ju vara Bass och gänget. Och Stella, Madde och Denice. Och så ska vi dansa och dricka ölbuckets. Som förr. Kom tillbaka till mig!!!

image

De enda som dansade och mimade på scenen nu var fulla ryssar…. varför har de alltid vita kläder på sig? Och klär sig så utmanande? Och har hockeyfrillor?!

Somnade typ vid åtta i morse… Sliten som en gammal uppstoppad bäver. Verkar som att alla andra ska till Hippies ikväll igen.
image

Själv tror jag att jag stannar hemma och myser med min pälsboll som jag gjort större delen av dagen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

