jävla finne

Märks att jag har finneblod. En gnutta. Den lilla gnuttan har nu satt sig (utöver på mina axlar) under mitt vänstra ögonbryn.

Den har en egen puls.
image

Den lever sitt eget liv på mig som den pest den är. Känns superskoj.

Ska slagga tidigt ikväll eftersom jag har skola imorgon och sen lär det nog bli en del partaj i veckan eftersom Bella och Noah kommer och så har vi den där jäkla årliga jobbmiddagen som jag hatar:))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

