nåt stort har hänt

Jag skulle flytta på ett bord idag och två små ägg föll ner på golvet. Trodde det var skitstora spindelägg eftersom det bor två skitstora spindlar i mitt hem.

Lät äggen ligga på golvet en stund.

Sen ser jag att någon har mosat ena ägget och VAD SER JAG LIGGA PÅ GOLVET OCH KIPPA EFTER ANDAN SOM EN ALIEN???
image

image

Kameran vägrar foka pga tror att det är ett ufo. Men det är ju ett geckofoster som Stella försöker hålla vid liv medan jag jobbar ihop pengar till familjen.

Hon smsade nyss och sa att efter mycket pumpande så har hon äntligen lyckats få fram bröstmjölk igen som hon hällt över i en pytteliten konstgjord geckospene som hon matar fostret med. (För att geckos inte är vana att bli flaskmatade.)

Andra ägget har vi lindat in i alumimiumfolie och lagt i micron på svag värme så att den håller sig varm utan att mamman ruvar.
Vågar inte låta Stella ruva, hon kan lätt somna och då glömma bort äggiz♡

I’ll keep u updated!!

But remember; 1 comment = 1 pray

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till nåt stort har hänt

  1. Annalisa skriver:

    Jag var SÅ HÄÄÄÄÄR nära att äta ett geckoägg en gång! Laos 2002, åt Marianne-kulor och trodde att jag hade tappat en på sängen. När jag skulle plocka upp den and shove it in my mouth så råkade jag stöta till det så det rullade ner från sängen och sprack när det slog i golvet och innehållet såg exakt ut som det på dina bilder.

Kommentera

