spenderarbraxerna på

Har haft en sån rissoppa-craving den senaste tiden! Har drömt om det flera gånger och i morse vaknade jag halv åtta och drog med mig Sassa och Lelle på go’-frulle.
image

image

Självklart spöregnade det som det gjort i flera dagar nu så vi åkte hem och duschade varmt. Kokade vatten som dårar och skopade över oss.
Sen åkte vi runt i stan och jag brände 10 000 larre. NÖJD.

image

Har sminkat mig. Rufsat kalufsen. Satt på mig nya skjortan.
Har även kollat ut genom fönstret och insett att monsunregnet Gud glömde just nu vräker ner…… kommer vara en blöt tax på två röda när jag går ut.

Ska käka middag med Stella, Bella och Elayla och förhoppningsvis kan vi ut och sörpla några drinkar. Hoppas så innerligt. Enda gången vi alla kommer vara samlade innan Bella åker tillbaka till Sverige och Stella ror ut mot ön i sin lilla eka.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

