hm

Har vart duktig idag. Gått i skolan, pluggat efter skolan plus städat hela huset; väggar, tak och golv. Tvättat har jag också gjort.

Stella och Leo har lämnat mig så nu hade jag tid för det. Även Bella och c:o har dragit så det är lika tomt som innan nu.
image

Jag i skolan i morse. Mina nya zuperstora brillor. Ser jag nu. Att de är stora alltså. Whatevvahh:)))
Var på nattmarknaden igår och skulle shoppa men det blev bara dessa, klistermärken och en tröja.

Oo vår trevliga middag i lördags…. en bild tog jag:
image

På spöregnet. Satan alltså. Men skit i vad de säger i Sverige nu för det har vänt och är asfint väder nu igen:)))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

