guess whos back!!

image

Min bästa flasköppnare som jag fick av min förra chef. Han påstod att det var en avbildning av hans egna kroppsdel….. fin present.
Han var ingen mysig chef.

Men flasköppnaren är alltid bra att ha. Funkar lite som en icebreaker när man har gäster och det blir lite stelt.

Ella och jag käkade middag tillsammans igår och sen drog vi hem till Elayla och gick ut med henne och Eva.
Körde ölspel och grejer och det slutar ju aldrig bra. Utom igår. Inte bakis alls idag:)))))

Däremot däckade jag på eftermiddag av chokladkoma och mensus maximus. Vaknade fem minuter innan jag började jobba.

GRRR8 responsible woman.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till guess whos back!!

  1. Tomten skriver:

    Sötnos! (å katten, med..)..
    Det är med din öl öppnare – som med bogserlinor.. (till bilen).. Man kan använda dom till två saker.. Sa han som hängde sig i garaget.. Så – prova om den (öppnaren), duger till mer än att öpnna öl.. Tips.. fråga en pils väninna!
    S Bergwall

Kommentera

