en liten lista från hanapee

1. Har du ett par rosa string?
Nepp. Äger inte ett enda par stringisar. Tänk om Frida 14 år hade vetat det…. då hade jag dött av skam eftersom BARA TÖNTAR ANVÄNDER MORMORSTROSOR!!

2. Vem var den senaste du pussade?
Min lille söte kisse.

3. Gillar du någon nu?
Ja.

4.Vad gjorde du inatt?
Skypeade med min bror, kollade på paradise hotel och sov.

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid?
Nej. Hade väntat och sett hur länge jag hade kunnat dölja det. Hade gömt ungen varje gång de kom på besök och så. Som en kul grej.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Yesssssss.
ringGe mig den här ringen och jag är din. Och antirynkkräm till min tass.

7. Klackskor eller sneakers?
Spana in min skohylla och gissa.
20131128_144416

8. Kjol/klänning eller jeans?
Vill ha fler jeeeeeeeaaaaaaaaaans!!! Men hittar inga bra. Så blir mest kjol nu.

9. Äkta hårfärg?
Råtta.

10. Nuvarande hårfärg?
Mörkbrunt.

11. Frisyr?
Smörpaket.

12. Skostorlek?
36

13. Civilstatus?
Single and ready to mingle!!

14. Har du någonsin vart kär?
Ja.

15. Tror du på kärleken?
Ja eftersom jag är kär. Men jag vet att det inte alltid är så lätt.

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Ja.

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Ja. Det var så mitt hjärta också gick sönder.

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Nej. Men den jag är kär i är min bästa vän.

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Japp.

20. One night stand eller förhållande?
Just nu är allt jag vill att vara själv.

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Har just kommit fram till att det ska stå *party animal* på min gravsten. Så gissa!

22. Telefonkontakt eller face to face?
Face to face.

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Nej, men velat dö korta stunder. Rätt ofta den senaste tiden.

24. Har du någonsin gått på bio ensam?
Nej. Har liksom svårt att kolla på film själv. Måste lägga patiens samtidigt:)))

25. Saknar du någon just nu?
Många! Kan inte alla bara komma hit nu och förenas i en stor svettig gruppkram?!

26. Är du glad?
Till och från.

27. Gillar du någon just nu?
Ja.

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Inte jagad. Valde att inte springa pga dålig kondis:))

29. Har du hund?
Nej fy farao jag är muslim.

30. Tror du på spöken?
Alltid.

31. Skulle du vilja väga mer?
Nej, men gärna vara viktigare.

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
ALLTID!!!
shotzzzzzGe mig tequila så älskar jag dig 4-evarr.

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Antagligen inte.

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Om jag får knarka istället.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

