vad händerrrrr

image

Vaknade upp i morse med ett jäkla dödskallearmband?! JAG LOVAR OCH SVÄR att det inte satt på min arm när jag gick och la mig.

Det händer konstiga grejer i mitt hem nu. Katten är ovanligt orolig. Saker flyttar på sig…..

Jag ska julpynta för idag är det ju för fasen första advent och första december!!!

Inte så jäkla kul bara när man inte har några möbler och en asful plastgran. Synd att en femtedel av min lön gick åt till tequila i natt;))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

