mitt nya nyttiga liv går bra

När jag och Ri gjorde slut för en månad sen så sket jag i allt och gjorde bara precis det jag kände för.

Förra veckan lovade jag och Elayla varandra att vi skulle ta tag i våra liv. Jag skulle börja äta mat igen, sluta dricka alkohol varenda eviga dag, vi skulle köpa gymkort och börja gymma och jag skulle ta tag i skolan. Se om de kan hjälpa mig att kanske få flytta upp en klass eftersom alla i min klass suger. Vet inte ens varför jag går dit?

Men sen hände något. Eller inget. Livet fortsatte som vanligt och jag har inte gjort en enda nyttig grej utom att börja dricka ingefärashots varje morgon igen och så var jag på immigration i förrgår.

På kvällen däckade jag som en björnkanin (enligt Elayla) i hennes säng efter några Spy.
image

Igår drog vi till Tonsai.

Japp. Jag är trött idag. Men jag är iaf på jobbet. Ska berätta mer om Tonsai sen. Ikväll. För jag ska vara hemma med min stackars katt som blivit lämnad i två dygn:(
image

Ska äta ett äpple för att få mina tunga ögonlock att öppna upp sig.

Det spöregnar ute också.

Bara så ni vet.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till mitt nya nyttiga liv går bra

  1. Maria skriver:

    Vad jobbar du med? :)Har du work permit eller studie visum? Jag tycker allt sådant verkar så krångligt! 😦

Kommentera

