Tonsai

Japp det gick ju bra igår. Åkte hem efter jobbet, klämde en påse chips och en marabou digestive♡ la datorn på magen och kollade på senaste avsnittet av Solsidan.
Såg väl halva sen somnade jag på soffan.

Vaknade vid elva när Elayla bankade på dörren. Hon hade köpt vin. Sen gick det utför. Och ännu mer utför. Och så var jag en dålig vän. Och dålig människa.

Vad jag än gör så slutar det alltid med att jag sårar alla runt omkring mig. Jag bara sviker allt och alla.

Nog om det.

Nu får det vara så. Jag ber om ursäkt men jag är inte mig själv just nu.

Huuuuur som.

Tonsai i torsdags. Fick ledigt från jobbet:))) så på eftermiddagen åkte jag och Oat till Tonsai. Alla andra hade redan åkt så när vi kom dit var alla helt knasiga redan.

Alla rum var typ upptagna också så det hann bli mörkt innan jag hittat någonstans att sova.
image

Så efter mycket om och men så fann vi varandra allihop och började bärsa. Obs inte norsk bärsa.
image

Elayla klagade på mig att jag såg ut som en nörd. Hon sa att alla trodde att jag var nörden som fått följa med det coola gänget ut på partaj. Sant ju.
Hann liksom inte sminka mig och göra mig sassy eftersom jag inte hade någon aning om vart och när jag skulle möta upp alla andra!
Var ändå massa som raggade på mig!! Ok. En raggade iaf på mig. Men han slog jag ner.
image

Så skickade vi upp en ballong och önskade lycka till oss och Kungen eftersom det var hans födis.
image

Pigga.
image

Piggaste bebisen.
image

Och självklart en jävla massa fireshow.

Innan vi gick hem slog jag ner både Oat och han som raggade på mig. Vi körde muay thai och de vågade ju inte ta i för fem öre. Feministen i mig vaknade till liv och jag försökte tagga dem att slå mig hårt, jag är ju faktiskt uppväxt med en bror. Jag kan ta smällar.
Har fått videos av Elayla men man ser inte mina perfekta knockouts jag fick in. Flera gånger.

Kan lägga upp sen ändå.
Har träningsvärk i armarna än idag och ett blåmärke på armen:))

image

Nästa morgon var jag en zombie. Var tvugna att vänta på att alla skulle ta sitt pick och pack så vi kunde åka hem tillsammans.
image

Kollade på denna människan under tiden. Han fick krokar i ryggen sen gick de upp mot bergen. Antar att de skulle hänga upp honom någonstans.
image

Förstår inte hur folk orkar leva dagen efter en sån kväll?! Det är nog för att de är unga och har adhd hela bunten. Mest han till höger.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

