trodde aldrig att det skulle vara så svårt

Idag har varit en riktig jävla skitdag. Sov alldeles för länge. Ville aldrig vakna eftersom jag ”blev spådd” i natt. Någon som läste mina hemska tankar och berättade för mig vad som försiggår i mitt huvud. Jag fick höra allt vad jag tänker. Allt det jag inte vill tänka på.

Så när jag julpyntat lite halvtaskigt här hemma så bröt jag bara ihop totalt och blev en våt fläck på golvet. Låg där och grät tills den enda personen jag har kom och kramade mig.

Det är sjukt men idag är nog första gången jag på riktigt känt vad som hänt. Jag har inte velat känna efter innan men idag kom allt ikapp mig och det har varit riktigt jobbigt. Och det som känns så sjukt jobbigt är att jag VET att jag har massa människor som bryr sig om mig och vill hjälpa mig genom det här men ingen av er är här.

Den enda jag har som ser till att jag äter, sover och peppar mig är Ri. Hur ska jag kunna gå vidare när han är den enda jag har?

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till trodde aldrig att det skulle vara så svårt

  1. louise skriver:

    Usch ja, det SUGER verkligen när det tar slut. 😦 Hoppas det snart känns bättre och att du får besök från Sverige. Men skönt att ni iaf verkar vara vänner fortfarande, även fast det egentligen kanske gör det hela svårare..

  2. Maria skriver:

    Å, vill krama om dig frida ❤ jag och Hanna kommer snart och tar hand om dig 🙂

Kommentera

