full på en öl

jobbisnaughty_girl_90 sitter på jobbet och kollar på Paradise Hotel mjihiihihih.

Men jag har ont i magen faktiskt. Stress/nervös/orolig/vad-ska-jag-ta-mig-till-ont i magen. Kanske sker något stort nu. Därför jag känner såhär. Något ni aaaaaaldrig anat.

Fnizz.

Ikväll kanske jag ska bryta mitt nykterhetslöfte och dricka en liten öl. Det är avskedspartaj eller något i den stilen. Jag har ändå inte vart spiknykter under denna nyktra period så det spelar väl ingen större roll.
Har sagt att jag inte ska bli full men det är något med mig just nu som gör att en liten bärs räcker för att jag ska bli askalas.

Men det är ju billigt och bra för min icke existerande ekonomi.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till full på en öl

  1. :) skriver:

    Måste säga att du har en av de roligaste bloggarna jag läst. Jag har en liten fråga. Om man vill stanna en längre tid i ao nang. Är det lätt att få tag i boende? Hur går man till väga och vad kostar det ungefär om man inte har jätte höga krav?

    • Tackar!:))

      Ehh. Om man gör som jag: Ta en tur med moppen och åk runt och fråga där det ser tomt ut. Jag betalar 3000B i månaden för ett litet radhus men det är helt omöblerat. En del tycker kanske att det är lite skabbigt men det är vad man får för det priset. En liten bungalow kostar väl typ 5000 och uppåt i månaden beroende på hur stor, om den är möblerad, har aircon osv.

      Bäst är att komma och hitta boende under lågsäsongen. Nu har högsäsongen precis börjat och då är de flesta ställena redan upptagna men sen flyttar många när det blir lågsäsong.

Kommentera

