jag kan se in i framtiden

Alltså ja. Jag blev full på en öl. Och några till. Och några shots. Mobilkameran användes flitigt MEN den kan typ inte foka själv längre plus att jag var oemotståndligt god igår för dessa två kunde inte sluta slicka mig i ansiktet så fort…. eh kan inte stava hans namn…. försökte ta en fin bild på oss.
image

image

image

image

image

Förlorade även på fyra i rad på Tattoo bar (!!!! Ja, jag vågade mig dit men var rädd och gömde mig bakom en pelare) och Bang tvingade mig att svepa öl.
image

Alltså inga normala bilder från kvällen. Var uppe till tjugo över fem….. vaknade vid två:))
image

Döda mig. Har ätit en påse nötter och druckit en c-vitamindryck idag #hälsanframförallt

Ska iväg på en liten dejt ikväll. Min kavaljer kommer och hämtar upp mig efter jobbet så får jag se vart det bär av.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

