pain in the a**

image

Den här kvinnan vet verkligen inte hur man klär på sig. Byter kläder 13568953227 gånger innan hon kan lämna hemmet.

Jag har aldrig varit sån!?!

Ok. Jag kan få ett utbrott över att jag inte vet vad jag ska ha på mig men då gör jag såhär:

1. Tar en tröja och en byxa
2. Sätter på mig dem
3. Undviker speglar
4. Tänker på nåt annat

Kanske därför jag inte är någon modebloggare…… samma med smink. Hur kan man sminka sig längre än 10 minuter?????

Snälla berätta för mig.

Ps. I rubriken står * för bokstaven S

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

