im in sweeeedeeeeen!

sverigeYay. Ett dygn för sent. Tog alltså två dygn att ta mig hit till denna kyla. Ett riktigt grått land. Inte en endaste liten snöflinga…. inte ens för min skull?

Det var sjukt mörkt när jag landade klockan två. Klockan tre var det natt!!

Herreeeeeeeee.

Jag fattar att det inte är nån big deal för er som läser detta men det är ju HELT SJUKT.

En annan sjuk grej är hur lite jag sovit de senaste dygnen….. veckorna…. ska sova ut nu.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

