döööööööööödaaaaaaaaaa miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig

JÄVLA SKIIIIIIIIIIIIIIT!!!! BAJSHORA!!!!!

 

ALLT är fullbokat så jag kommer inte till Krabi på söndag morgon. Kommer bli fast i Bangkok igen. Alltså snart tar jag en snara runt halsen och hänger mig långsamt. Känns skönare än ännu en dag i jävla Bangkok mot min vilja och sen tvingas ta busshelvetet (som jag för övrigt hade sprutdirre och superspya på sist).

Åhåhååhåhåhåhåhåhåhå.

Alltså PÅ RIKTIGT?!?!?!?!?

Vad ska jag göra? Sitta i BKK i tolv timmar och vänta på bussen till Krabi som tar 14 timmar och komma fram dit på måndagen? GÅR INTE. Kan inte. Vill inte.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till döööööööööödaaaaaaaaaa miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig

  1. Karin L skriver:

    Det är därför vi valt att bo i Pattaya 🙂
    Direktflyg BKK och bara 1,5 timme på buss!
    Ha så skoj och god fortsättning!

Kommentera

