glad att det inte kom på flyget iaf

sjukisMmm underbart. Började dagen med att bajsa på mig och spy galla. Tyvärr inte pga bakis. Känner mig som en riktig sjukis som bara mår illa, kan inte äta och har jätteont i magen. Är nu övertygad om att alla skrikiga bebisjävlar på flyget smittat mig med vinterkräksjukan men hoppas att det är något jag ätit.

Tur att jag har Stella här som kan ta hand om mig. Fick ett våffeljärn av henne i julklapp så nu är hon iväg och köper lite prylar så ska jag försöka äta lite varma mackor till middag. Får se om magen krånglar eller om alla piller hon tidigare idag köpt till mig funkar:))

Hade ju planerat en liten utgång ikväll också men jag får väl bara hålla tummarna att jag inte ligger hemma och spyr på nyår!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

