då kör vi

image

Gymkort betalat och klart. Nu ska jag bara gräva fram träningskläder och på med snabba skorna sen kickar jag igång 2014 som ska bli ett bra år.

Kom ihåg att peppa mig om nån månad när jag tröttnat.

Ska köpa nya träningskläder om jag tränat… minst tio gånger fram till första februari! Bra. Då har vi ett mål också.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till då kör vi

  1. Latifah skriver:

    Åh, du är en räddare i nöden när jag snart klättrar på vägarna inför min resa till Thailand och är uppe i mitt livs största frustration över att flytta till Thailand haha. Kan lova att din blogg lättar på trycket, att få drömma bort lite och se Thailand från någon svensk boende där. TACK!! 🙂

    Men, har du något tips för mig spm kommer ensam till Thailand i två och en halv månad vad man ska tänka på, göra, och så?

Kommentera

