denna katten kommer bli min död

image

Misse mjaomjao är tröttis idag. Hon försvann i torsdags morse och kom tillbaka igår kväll.
Hörde henne hela tiden dock. Till slut fick jag nog och stoppade in fingrarna i sprickan i taket och då bet hon mig.

Skickade upp små ostbitar till henne och så kom tassen ner så jag såg att det var min kisse och inte en jättestor jamande råtta.

Det blev slagsmål när räddaren gick upp på vinden genom ägarens sovrum och hämtade kattskrället.

Nu hoppas jag att hon inte ger sig upp där igen….. alla mina grannar tycker ju redan att jag är en hönsmatte och att min katt är en diva.

Om en timme åker jag till busstationen och hämtar upp Hanna och Maria! Wey, skoj!
Får se hur glada de blir när jag visar min kungliga dubbelgästsäng….. som är osynlig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

