klarade det typ

image

Enda bilden från igår. Mamma som sov så sött när jag kom hem klockan ett. Råkade skypea i en timme och kolla på ett avsnitt av That ’70s show så jag somnade halv tre men jag kom i tid till skolan! Utan frukost i magen dock.

När jag kom hem sussade mina roomies fortfarande så jag lagade lite mat, tog moppen till verkstaden och pumpade däcken och skruvade fast min regestreringsskylt.
image

Min motorcykel där bakom alltså. Inte lilla skrothögen närmast…..

Tvättade brumbrum gjorde jag också så nu skiner den likt solen som brände på mitt skinn när vi tog ett eftermiddagsdopp.

Ikväll ska vi spise på Last Fisherman och Johanna kommer! Kuuul det trynet har jag inte sett på typ två och ett halvt år!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

