mitt spännande liv

Jaa… i förrgår käkade vi ju på last fisherman. Riktigt god grillad biff, bra betyg eftersom jag egentligen inte är någon köttälskare…. eller inte bra för jag vet inte hur en bra biff är:)

Efterrätter vet jag dock!
image

Tur att Maria tog oss samman så vi alla kunde äta av ”buffén” som bestod av dessa två godsaker.
image

Sen hängde vi ju som sagt på Boogie bar och sedan på Chang bar. Tyvärr var det ingen som raggade på oss:((( skyller på att Johanna hade släpat med sig två grabbar!!

Igår gjorde jag ju inget vettigt utom att jobba en sväng.
image

Sen köpte jag mat och åkte hem till Elayla och käkade godis och chips i hennes säng tills hon började snarka. Då åkte jag hem. Jävligt nöjd att jag inte däckade först för en gångs skull!!

Idag har jag ju inte heller gjort en enda nyttig sak utom ett litet storkok.
image

Kände mig som en mattant när jag rörde om i min riskastrull som får agera kastrull tills jag köper en riktig. Linsgryta. Yes. Blir en del vegetariskt nu när jag är ensamstående…. förr gick ju inte sånt hem när jag hade en köttätande man att mata.

Så ikväll blir det väl Paradise hotel, linsgryta, rödvin och choklad hemma i soffan!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

