ibland asså

image

Så jäkla ond kisse. Hon är ond på mig eftersom jag slängde ut hennes råtta i förrgår. Hon har varit helt deprimerad sen dess trots att jag mutat med lyxmat.
Ikväll ska hon få biff i hopp om förlåtelse.

Har lagat köttfärssås:) och bjudit hem Elayla på middag… hoppas dock på rester så jag kan göra moussaka någon dag.

Håller ju på med operation: fylla frysen.

Ikväll blir det bara operation: FYLLA!

Fnizz. Fyndigt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

