laaaaaxxx

Idag efter skolan har jag varit en fin vän♥ Har hjälpt en kompis med att försöka laga sin moppe…. översätta verkstadsthai… he he.

Sen var jag chaufför åt en annan.
Åkte sen till Tesco och käkade yam salmon.
image

Det var otroligt gott kan jag lova, inte alls dyrt heller! På Black Canyon.

Fick svamp av min chef också.

Alltså sån man äter.

Inte underlivssvamp.

Alltså knark:))))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

