hon är tillbaka fast ni visste inte att hon var borta

bild182Ser ni kattjäveln bakom mig?? JAPP. Har precis stått på en plaststol PÅ en trästol i mina grannars säng:)) Försökt hämta ner Mamma från vinden som hon gång på gång lyckas kom in på men aldrig ut.

Tror precis jag svalde en fluga……….?

 

Kom i samma veva på att jag glömt betala hyran den här månaden…. he… he…. därför jag haft så mycket mer pengar än vad jag trodde….. opsi. Så blev till att slänga iväg ett sms till smsa låna.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

