don’t fight with superwoman

Okej. Hon utan självkontroll och förmåga att säga nej här. I lördags var det jag och min lilla vindunk som rullade hem till Elayla och Eva.
Där formade jag hängiga könsorgan av modellera.
image

För att det är terapi för mig och det är jag i stort behov av.
image

Hjälpte dock inte mycket. Behövde inte ens kurra som en skitnödig fågel (vilket dealen var) för att få mina gratis drinkar. De kom in som på löpande band och inte bara av Eva.
image

Sen hittade vi en present som vi använde för att splittra par. Jag var bäst. Fick ett svenskt par att börja bråka och tjejen sökte tröst hos en av barkillarna… moahahaha. Jag gav hennes kille ett paket bara? Gjorde dem en tjänst, deras förhållande skulle aldrig hållt ändå.

Det roligaste var ändå när ett litet missförstånd blev till en megagrej, en kille från Apollo fick en karatespark i trynet och låg på marken och grät…. typ för att han inte visste vart han bodde. Och mitt i allt drama påpekar Elayla att hon brottat ner den här killen (obs inte sparkat, inte elakt) iklädd en superman-tröja.

image

Gick upp ur sängen vid fem. Sov i Elaylas rosa rum med tusen fönster och vi gick och la oss vid halv sju kanske? Alltså var det såhär ljust när det var läggdags.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

