คุณสวย….?

bild188Är detta trynet på någon ni skulle kalla snygging?!

Eftersom jag har bilen idag så vaknade jag vid halv åtta och åkte och för att köpa frukost, sjukt kallt och disigt ute! De var såååå trevliga mot mig och kallade mig snygg/vacker hela tiden, lite skillnad från när jag köpte mat i Ao Nang i förrgår utanför Krabi resort. De kan ju äta mitt bajs.

Vissa vet hur man får mig som stammis:)))

Om en timme ska jag hämta upp Madde och Isak för en heldag!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till คุณสวย….?

  1. Bella (f.d. Soi Mao) skriver:

    Ha en trevlig dag snygging och hälsa Madde!! kram

Kommentera

