jag säger ju att det är kallt

Kallaste natten i Bangkok på trettio år igår! När jag var där i julas var det SJUTTON GRADER när jag landade!!

Inte riktigt lika kallt här nere i Krabi då. Varmt och gott på dagarna men ruskigt svalt och skönt på nätter och kvällar. Har inte haft på fläkten på länge.
image

Otroligt vidrigt att ta en kalldusch på morgonen bara. Det är därför jag aldrig går upp innan klockan ett:))

Utom igår då.

Satan vad jag frös.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till jag säger ju att det är kallt

  1. Karin L skriver:

    Har du ingen varmvattenberedare???? Går ju inte att vara utan! Jag ska köpa gosiga inneskor, för jag fryser fötterna av mig och då fryser resten av kroppen med 😦

Kommentera

