*tick tack*

image

image

Mjao. Solnedgångsfantasten har fått sitt idag. Tog med mig skolböckerna till stranden och pluggade, lyssnade på musik och spanade in heta pappor.

Otroligt många läckra grabbar som lekte i sanden med sina söta små barn som jag genast ville ge ett halvsyskon till om jag säger så;))

Biologiska klockan tickar högre än någonsin! Kanske för att jag nyss blivit singel men också för att vi hade planerat att skaffa barn efter fem år…. fyra år var vi ju tillsammans.

Men också för att det här är första gången sen Leo föddes som jag inte känner någon bebis.

Måste.

Sniffa.

Bebis.

NU!!!!!!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till *tick tack*

  1. Emelie skriver:

    heej, gillar din blogg!
    hur har dy lyckats skapa dig ett liv i Thailand? hur börja du? vart jobbar du? kan du inte berätta, vore görsnällt 🙂 vill också leva lyx!

Kommentera

