så upptagen med inget

20140127_145538Detta var det enda jag gjorde igår. Gick inte ens till skolan! Naughty me fnizz. Råkade försova mig så otroligt mycket att det liksom inte var någon idé att ens försöka skynda. Jo just det jag hjälpte ju Eva lite att leta boende…..

Och så bjöd jag ju på middag på kvällen.

Och jobbade.

Somnade klockan elva, vaknade halv ett och tryckte i mig två påsar chips?!

Kan säga att de kilona jag blev av med som nybliven singel har kommit tillbaka och de tog med sig ett gäng vänner om man säger så;))))

Idag har jag iaf varit duktig. Åkte brumbrum till skolan så glad var jag trots att mina gamla gaggiga klasskamrater retar gallfeber på mig varenda gång. Jag har svårt att förstå hur det kan vara SÅ JÄKLA SVÅRT att lära sig thai för vissa?

Sen har jag städat lite, tvättat lite, åkt lite ärenden med bilen, lunchat med en vän, kramat min katt och börjat översätta en turbok från engelska till svenska….. ibland är ju svenska svårt!

Ikväll får vi se vad som sker, min telefon har ingen mottagning sen jag uppdaterade simkortet i typ….. fredags?:(

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand, Nail art och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

