förenar nytta med nöje

Försökte blogga igår men det funkade inte att ladda upp från Elaylas sugiga internet. Kanske kommer senare om det inte försvunnit.

Vaknade i någorlunda normal tid idag och satte genast igång med att översätta lite grejer, har ju fått ett uppdrag att bli klar med så snart som möjligt.

Sen fick jag nog och….. åkte till stranden och solade och badade!!!
20140130_153435Det var jag, Madde, Isak och badringen. Den är ju inte så liten så det var en och annan som kollade lite lustigt på mig när jag åkte med den runt magen på moppen.

Nu ska jag fortsätta med min översättning här innan dusch och jobb!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

