there’s a first time for everything

image

Att jag vann över madde på biljard! Kan ha berott på att vi körde tre och Isak tyckte synd om mig för att jag sög och därför tog ut Madde först. Så jag kom tvåa:))

Sen blev det Boogie bar och som alltid slutade vi på……

image

Chang bar och plötsligt hade umgänget bytts ut mot nya människor. Man vet att man går ut för ofta när man stannar ute efter att de man kom med gått eftersom jag ändå känner 90% av alla som var ute……

Dags att tagga ner lite nu.

image

Men först ska jag fira kinesiskt nyår!!!!!! Känns gött efter fem timmars sömn i natt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

