burn baby burn

image

Har stekt min vita lilla kropp idag så nu är jag en rosa gris. Alla på jobbet undviker mig pga att jag numera är haram. Inte tillåten. Smutsig.

Nerå.
Har sagt byebye till Madde och Isak. Blä vill ju ha kvar Madde här.

Imorgon är det val. Såg på aftonbladet att OMG INGEN ALKOHOL FÅR SÄLJAS IDAG!!!!! Kom med nåt nytt. Det var ju ”stängt” förra lördagen med men alkohol finns alltid att hitta om man nu känner att man håller på att dö utan det i 36 timmar….. men om det är så borde man nog göra nåt åt den saken.

Verkar inte som att någon ändå kommer rösta imorgon. Alla är ju bara såå trötta på allt tjafs men det blir spännande att se vad som sker efter valet…..

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

