en lista från nio till fem igen

Hur såg du ut för prick ett år sedan?

image

Otroligt läcker och farlig när jag låååångsamt rullade fram i Annelises tuktuk med två värdefulla barn och en livrädd mamma.

När vaknade du i morse?
Först vid halv åtta, frös som en råtta och somnade om för att vakna igen vid tio.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
SHIT vad jag inte är bakis! Sen kom jag på att jag aldrig gick ut igår så det kunde bero på det.

Har du ringt nån i morse, vem och vad sa ni?
Ringde Stellut på eftermiddagen för att höra hur det är med lilleman som ligger på sjukhus:(((

Vilket humör är du på?
Lite tårig i ögonen, fick ett fint meddelande på facebook nyss…. så blödig man har gått och blitt.

Har du ont någonstans?
Ja. I armen.
Lider av förslappad ölhivarmuskel.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Toast skagen till förrätt med ett glas champagne, valbiff med klyftpotatis och god sås, pannacotta med rabarber och hallonsås på, lantchips med dipp samt en fet skål med lösgodis innehållande mycket surt och choklad.

Oj. Hungrig verkar det som.

Vad köpte du när du senast drog ditt kort?
Mitt kylskåp.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Vem fasen minns det? ratemypoo.com? Kanske funplanet eller vad det hette? Spelade puppy och chattade med människor jag inte kände. Så spännande…. gör barn så idag fortfarande?

Vad ska du göra ikväll?
Äta middag efter jobbet, kolla klart på paradise hotel (jag såg på facebook att äcklet joppe vann), färga håret, klappa katten på magen…. kanske köpa en bit godis. Blev sugen efter min fina matbeskrivning.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Har haft denna på hjärnan i cirka fyra månader nu:

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Spelade biljard på Hippies bar.

Vad har du på dig idag?

image

Leopardbraxer, blåa skor, vinröd tröja..

image

.. rött läppstift och mitt asiatiska pose face.

Och helgen då, hur blir det med den?
Ja…. förhoppningsvis minns jag den inte på måndag:)))

Nerå. Har middagsplaner på lördag men upptäckte idag att linserna som vi ska äta är uppätna av små svarta skalbaggar… så allt kan hända!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

