hårproblem

image

Ri kom hem till mig igår med en liten Sangsom så jag fick ju supa till bäst jag kunde. Fick ändå inte gå ut:((

Och ikväll lär ju ingen gå ut med mig heller, snart går jag själv! Har faktiskt gjort det en gång förut och det var inte så hemskt. Hade skitkul. *börjar bli en självständig människa*

Har iaf varit och klippt kalufsen idag. Kunde inte borsta håret längre….. sjukt vad slitet hår man får här! Innan jag flyttade hit blev mitt hår borstat cirka en gång om året. När jag gick till frisören. Nu borstar jag håret varje dag och klipper mig typ fyra gånger om året annars har jag ett skatbo på skalleper.

Tänkte färga håret ikväll också. Fattar inte varför de toningar jag köper inte tvättas ur? Får utväxt och aldrig ljusare hår…..

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

