jag blir straffad

Sz8vj2 on Make A Gif, Animated Gifs

Känns som att jag har dålig karma. Det har jag. Två av mina kollegor har lämnat mig/oss så nu är det inte lika skoj på jobbet längre+mycket mer för mig att göra. Inte för att jag slet arslet av mig förut men alltsåååååå……..

Dessutom har jag efter mycket lång tid kommit fram till att mitt ena öga är enormt mycket större än det andra.

Jag är även glansig i nyllet vilket ni kan se.

Sen så somnade min såkallade vän…… så nu ligger jag här hemma i min säng helt ensam en svettig fredagskväll. Ja just det, den underbara kylan som var här i månader verkar ha fösvunnit? Tredje kvällen i rad nu som jag inte dör av kyla på moppen hem från jobbet plus att det börjar klibba aningens i armhålan när jag har datan på magen och ingen fläkt på.

NEEEEEEEEEJ Thailand börjar bli varmt!!!!!!

Ps. Säg att jag är fin i håret.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

